Kabinet predsednika
Kabinet predsednika opštine vrši stručne, savetodavne, organizacione i administrativno-tehničke poslove za ostvarivanje nadležnosti i ovlašćenja predsednika i zamenika predsednika opštine, koja se odnose na predstavljanje opštine u odnosima prema pravnim i fizičkim licima u zemlji i inostranstvu.
Vrši pripremu za radne i druge sastanke predsednika i zamenika predsednika opštine, prati aktivnosti na realizaciji utvrđenih obaveza, koordinira aktivnosti na ostvarivanju javnosti rada, vrši prijem stranaka koje se neposredno obraćaju predsedniku i zameniku predsednika opštine, vrši protokolarne poslove povodom prijema domaćih i stranih predstavnika gradova, kulturnih, sporskih i drugih predstavnika, povodom dodeljivanja javnih priznanja i druge protokolarne poslove koje odredi predsednik i zamenik predsednika opštine, vrši raspoređivanje akata i predmeta koji se odnose na predsednika i zamenika predsednika opštine i vrši njihovo aktiviranje i sređuje dokumentaciju vezanu za njihove aktivnosti.